برترین هتل های وان
نوشته شده توسط : محبوبه

برترین هتل های وان  

معرفی هتل چهار ستاره هالدی وان

هتل هالدی وان (haldi otel) یک هتل چهار ستاره در وان در کشور ترکیه است که از استخر و پارک آبی کاگداس آکوا ۱.۶ و از مسجد یولو کامی وان ۳.۳ کیلومتر فاصله دارد .

اگر به دنبال یک هتل مخصوص اقامتی خانوادگی هستید، کمتر گزینه‌ای به خوبی هالدی وان پیدا خواهید کرد. هتل هالدی وان در مجموع دارای 80 اتاق بوده و امکانات آن از یک چهار ستاره معمولی به مراتب بالاتر است. از جمله سرویس‌های رایگان ولی بسیار کاربردی آن باید به پارکینگ و اینترنت وای فای اشاره کرد. اگر تصمیم به سفر با خودرو شخصی به ترکیه گرفتید، باید بدانید مجموعه اجازه می‌دهد اتومبیل خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای اضافی در مکانی امن و کاملا نزدیک به خود نگهداری کنید. این موضوع برای افرادی که به کرایه کردن خودرو فکر می‌کنند نیز خوشحال‌کننده است.

 

 

دسترسی به اینترنت وای فای توسط هتل هالدی وان به صورت رایگان برای مسافران فراهم شده است. پیشنهاد می‌کنیم از مجاورت با رستوران بسیار محبوب Mahall City که در چند قدمی این هتل قرار دارد استفاده کرده و حداقل یک وعده غذایی در آن نوش جان کنید. متاسفانه هتل فاقد رستوران اختصاصی است، اما این موضوع هرگز دردسرساز نخواهد شد. به لطف موقعیت مکانی بسیار خوب هتل هالدی وان در چند قدمی محل اقامتتان به چند رستوران بسیار خوب دسترسی دارید. این موضوع درباره بارهای اطراف هتل و امکان سرو انواع نوشیدنی در هر ساعت دلخواه نیز صدق می‌کند.

 

 

کمی بیشتر درباره هتل هالدی وان

 

 

برای هر اتاق یک مینی بار در نظر گرفته شده و سیستم تهویه مطبوع مجزا است. به همین دلیل بدون توجه به فصلی که طی آن به تور وان سفر می‌کنید، همیشه دمای اتاقتان مناسب باقی می‌ماند. اگر لوازم گران قیمتی همراه دارید آن را به صندوق امانات سپرده یا در گاوصندوق کوچک داخل اتاقتان نگهداری کنید. وجود یخچال داخل اتاق‌های هتلی در این سطح طبیعی است. ابعاد برخی اتاق‌ها به اندازه‌ای است که فضای کافی برای ایجاد محیطی به منظور نشستن، متشکل از تعدادی مبلمان راحتی، وجود دارد.

 

تور باکو

تور آنتالیا

اما توریست‌ها چه نظری درباره هتل هالدی وان دارند؟ آیا بر اساس تجربه آن‌ها اقامت در این هتل پیشنهاد می‌شود؟ موقعیت خوب، صبحانه بسیار خوشمزه، کارکنان حرفه‌ای و دارای رفتار دوستانه و امکانات اتاق‌ها سبب شده برخی از گردشگران در نظرات خود، این هتل را بی‌نظیر و مثال‌زدنی خطاب کنند. نکته اینجاست هالدی، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر وان برای توریست‌های ایرانی محسوب شده و توریست‌های زیادی از کشورمان بدون تلاش برای امتحان کردن سایر هتل‌ها، همیشه در تور وان خود در آن‌جا اقامت پیدا می‌کنند. یکی از گله‌هایی که تعدادی از مسافران درباره این هتل مطرح کردند، شلوغ بودن نسبی محیط اطراف محسوب می‌شود. البته میزان سر و صدا به اندازه‌ای آزاردهنده نیست.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

 

برای افراد دوست‌دار خرید، مجاورت هتل هالدی وان با تعدادی مرکز خرید یک مزیت محسوب می‌شود. فاصله تا برخی از آن‌ها به اندازه‌ای است که برای رسیدن، حتی برای بازگشت با دست پر بعد از خرید کردن، نیازی به تاکسی نخواهید داشت. روی هم رفته، داشتن موقعیت مکانی خوب را باید از جمله مهمترین مزیت‌های این هتل نام برد.تور گرجستان تور دبی تور استانبول تور زمینی باکو رزرو هتل در باکو





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: